Rehab

Nu jevlar! Lyssnar på Rehab med Amy Winehouse & har det allmänt nice :) Imorgon blir det stan med Lowe. Sen på kvällen kanske jag inte sover hemma, så får se om jag bloggar på kvällen. Blir nog att jag slänger in ett inlägg att jag åker. Förövrigt är det helt OK i mitt liv just nu. Och nu ska jag fixa mig för att sova, as trött. Varit det sen jag kom hem från solan, kanske för man har en viss person som laggar på natten och väcker än 24/7. Älskar dig också :* Och för att tänka på annat är jag sjukt nöjd med att jag klippt av helva min lugg, fast ee nae. Blir att gå till frissan och klippa sig efter veckan som kommer eller något, behövs måste jag säga. Funderar också på att klippa av löshåret lite? Fast det kommer jag ångra så det ger jag fan i...  Men nu har jag inte mycket mer att säga, så det blir sims snart bara för det är så jävla fränt/coolt/häftigt. Föresten saknar jag min kusse så jävla mycket bara för hon är helt störd och helt fucking trög. Älskar dig Celina! :love:

Mina 2 älskling bilder på mig själv. Tror jag ska använda dom som header bilder. Mhh. LOVE <3333333333333333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: celinasomälskarida

ååh.. hihi, tack för komplimangerna.. ^^ saknar dig skit mke! måste ses igen, vi skulle väl ses nästa helg ? :) <3<3<3

2010-09-18 @ 11:17:30
URL: http://celinabiebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0