Patetiska kille..


Okej haha, patetiskt...
Annledningen till att jag skriver det här på MIN blogg är för att du verkar inte fatta irl. Men du är som nån jävla stalker? Jag vill inte ha dig okej? Jag vill inte ha pojkvän okej? Jag vill inte ens ha dig nära, fattat? Du är så på 24/7, sluta. Allvar, du skämmer bara ut dig. Brukar inte vara arg, men klart som fan att jag blir förbanad när du är som en stalker till mig. Du kommer aldrig få nån tjej om du inte slutar va dryg, blyg, överbeskyndade osv.. OKEJ? Ryck upp dig för dig egen skull. Jag bryr mig ärligt inte om du är "populär"? Okej jag är nog mer populär än dig när du är som du är. Sluta snacak skit om mig och mina vänner. Jag brukar inte klaga om såna här problem, tycker inte att det är nödvändigt att dra in alla man känner. Men om det här är vad du vill så är det krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0