23:46, allt om mig.

Nu ska jag berätta lite om mig själv bara för jag tycker ni bör veta det;
Heter Ida Holmlund och bor i självaste Norrköping. En ganska skön stad med både fester och chill, man kan liksom välja. Dock är nästan alla dryga mot allt och alla & vet allt om allt. Men det är väll så gud skapade jorden, right? Nae jag är icke kristen, bara lite dålig humor! Men jag är född den 7;e januari 1996, och alla 96;or är elit. Fyller 15 den 7;e januari 2011, och blir då byxmyndig plus att jag får moppe. Thats nice! Jag älskar sommaren & sommarlovet. Det är verkligen underbart. Man får 2 månader på sig att mogna mer och förändra sig till den man vill vara. Som jag ska göra denna sommar. Jag hatar att va sjuk när man är ledig som jag var nu i början på sommarlovet. Det var hemskt, hade halsfluss. Jag tycker det är sjukt skönt att sola i flera timmar och inte ha något planerat efteråt. Bara att chilla asså! Hatar också folk som ljuger, playar & våldtar. Jag lever i min egna lilla värld och har en egen humor. Brukar garva åt mina egna skämt, haha!
Det var nog allt om mig, inte så intressant men hope u like it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0