22:52, startar eget nu igen.


hej på er gullungar!
startar en egen blogg nu igen (typ gjort det 5 gånger nu menmen). Bloggen ska mest handla om min vardag, mina funderingar & jag tänker bara vara mig själv. Känns som att det finns så många oseriösa bloggare, eller inte oseriösa men mer som försöker vara någon annan. Och så vill inte jag att det ska vara. Vill inte att folk heller ska gilla mig för någon jag inte är. Därför är det viktigt att stå för saker man tycker. Jag kommer skriva precis vad jag tycker och tänker om saker, men jag tänker inte snacka skit om massa folk här. Det vinner man inget på.

Nu var det sagt, haha! Ska tvätta bort sminket nu och lägga mig med datan igen. Det har varit en riktig soft dag verkligen! Fick en tröja av min mamma, orkade inte ta kort på den, men det kommer nog en bild framöver när jag har på mig den. Kan ersänna att jag är lite lat när jag inte orkar ta ett kort på en tröja, haha.
Imorgon ska jag gå på stan med min kusin, Celina. Umgås knappt med henne längre, så det ska bli trevligt att träffa henne. Dock är hon 2 år yngre men det gör inte mig något!
Bloggar mer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0