Vet ni vad som är coolt?...

Min farmor har släktforskat för ganska länge sen. Men till saken, hela min familj är musikalisk. Och jag skojar inte. Min farfar har spelat i band min pappa gör det, min kusin spelar gitarr och sjunger as gymt, min andra kusin går i musikklass, hela familjen älskar musik & jag skriver texter som en gud, haha nae nu överdrev jag. Men det coola är att om man kollar bak i tiden har vi musiker i släkten. Och pappa och jag har bestämt att vi ska söka ännu längre bak i tiden, det tycker jag är coolt. Att det finns i generna, hur grymt som helst!

Kommentarer
Postat av: celinaaa :d

jadu, våran släkt är helgrym! :D

2010-07-31 @ 00:38:12
URL: http://celinabiebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0