Cyklat runt Norrköping!

Hej kära ni! Kom nyss hem. Har varit fullt upp idag, det har rättaresagt vart dö nice! Vi tog Lowes cykel och cyklade runt hela Norrköping, oh nej jag skojar inte! Haha, fyfan vilken träningsvärk jag har. Hon satt på packethållaren och jag körde, men det är ju klart. Hon har ju inte många muskler flicka min! Vi cyklade till Himpan och stekte, sen till netto och köpa burn (coolingar) och nötter för att sedan sätta oss på en bänk. Sen är vi ju så lätt roade att jag ställer mig upp och hon kastar nötter i min mun. Och jag tror säkert att vi gjorde så i en timma! Kul, ah fast nae.. Sen tar vi cykeln och cyklar runt, Springer igenom en fontän, blir nästan påkörde, fick cykel kompisar & sjöng! Det var faktist dö nice :D
Men nu är jag as trött, men inte ska jag sova. Vil blogga lite först ;)
Ska på stan/till söderköping med min mormor imorgon, mys!

Köpte 5 mackor var till himpan, *fetton*

Lowes fina cykel :)

Gölligt, snygg rand man har!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, jo det måste göras igen helt klart ! :D Iallafall gokarten ! :D:D<3

2010-07-27 @ 23:35:26
URL: http://linndajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0