Nu börjar jag att blogga igen!

HEJ PÅ ER!
Statistiken ligger lågt som fan neråt nu.. Aya, hoppas ni kommer tillbaka nu igen. För nu är jag hemma och börjar blogga igen!! :-D
Kom hem igår vid 4 tiden och det första jag gjorde var att ducha, haha! Ducharna där var iskallt & pisgult vatten! Men det var det värt, det var sjukt underbart på Öland! Var på Bödahamnscamping, det är en skapligt stor camping med en mindre strand och inte proppfullt med folk där, tummen upp för det. När vi kom ner åkte vi förbi huset Lowe och jag bodde i förra året, aww! Men vi satt upp tältet och drog till stranden direkt, den vita stranden. Böda är nog det finaste stället av alla på Öland med vita ständer, as nice vatten & miljön! Underbart! Men vi körde gocart, Linda och jag körde en dubbel. Det vill säga att hon gasade/bromsade och jag styrde. Haha, vi fokuserade mest på att skrika på varndra hur vi skulle göra..
- LINDA SAKTA NEEER I DEN HÄR KURVAN!!!!!
- HÅLL PÅ RATTEN FÖRFAN OCH SVÄÄÄNG!!!
Så lät det unnifär i varje kurva.. Men vi kom på plats 3 av 5, hejja oss! Vi var vid några stenar som var skaplit coola;




Dö nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0