Lite såhär tankar och ja haha..

Hejsan!
Har suttit och rippat låtar i 2 timmar nu.. Men nu är det klart! :-D Ska se på "Farsan" med mamma och låtsaspappa nu och sen blir det väl mer film och mys! Ajja, har det jävligt tråk nu, eftersom det kommer ta 100 år innan dom blir klara så man kan sätta på filmen.. Så jag får väll berätta om något intessant? Ah vet inte riktigt vad jag sa säga, men ni som missat det vann Spanien fotbollss VM, grattis till dom. Har varit 35 grader i mitt rum inatt, somnade inte föränn  halv 4-4.. sad. Är det någon som läser det här? Nae det tror jag inte, menmen. Som ni har sett har jag varit ganska arg på några inlägg innan, jag hatar verkligen dom som sprider falska ryckten och snacka skit.. Pallar inte sånna människor. Har ni tänkt på att vissa i Sverige spyr upp mat för att bli smal, medan vissa fattiga barn runt om i världen skulle göra allt för att få den maten? Undra hur glada dom skulle bli om dom fick en liten matbit, överlycklig annas. Tycker ärligt att det är helt sickt att det är så uppdelat i världen med värde...
Men nu har dom blivit klara så jag ska upp med datorn, hämta min mobil & handsfree. Bloggar nog inte imorgon föränn på kvällen, ska till min mormor. Fast orkar inte det igentligen.. Sover hos Lowe på kvällen så det blir väl lite bilder och så som vanligt! Så ni behöver inte kolla bloggen på dagen utan mer på kvällen/natten. Ah men puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0