Han babblade på och jag bah ööh?

Hej bästa ni :-D
Skit väder det är idag då :'( tur att jag inte var på öland nu. Har precis blivit klar med min makeup och hår, haha. Skulle träffa Lowe, men vad ska man göra? Kanske drar till henne ikväll. Nu ska vi iallafall ha gäster här hemma, vet inte vilka men vi ska grilla och ha det mys. Vet inte hur vi ska kunna grilla, men då mycket regnar det väll inte? Eller kasnke...
Har jag något roligt att säga? Nae inte precis med hade en sjuk dröm inatt : Jag skulle åka buss hem till mig , men den gick precis. Så jag skulle ta spånkan. Det var as mycket snö och det gick segt att gå fram till spånkan. Men tillslut kom jag in i den och satt mig längst bak i fönstret. Sen kommer det en kille och börjar snacka med mig om babysimm? Asså sånt man går på när man är bebis för er som är tröga. Han babblade på och jag bah ööh? Tillslut fick han mig att gå på babysim med honom, fast han skulle leka bebis och jag mamma. Haha, sjuka drömmar jag har xD
Oj långt inlägg, men puss BLOGGGING LATER

Ida Holmlund 12 år ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0