frågorna blir besvarede från..

.. FRÅGESTUNDEN!
Postat av:

vilka bloggar läser du?

- Jag brukar läsa mina vänners bloggar, eller dom som jag tycker är intressanta. Men även Hugo Rosas, Paow, Sofiaofsweden, Amandavardet, Gaybloggen och Kissie ;-)

Postat av:

fin blogg :)
kan du inte börja videobloga?

- Tack du :-) Jo har faktist tänkt på det. Blir väl nån dag ;-)

Postat av:

har du och lowe glidit ifrån varandra? ;oo

- Ehm igentligen är det inte nån annan som ska bry sig, men jo lite. Men det var skolans fel igentligen, men nu är det bättre :-D
Postat av:

1. kan inte du videoblogga?
2. vilken skola går du på, och är den bra?
3. vill du ha en pojkvän?

- Jo
Råssla, den suger kuk
Beror på om man hittar den rätta. Jag är inte så desperat att jag bara går och tar någon ;-)
Postat av:

vad tycker du om korvar??

- Korvar är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0