Förlåt förlåt förlåt..

.. för dålig uppdratering. Har allvarligt mycket att göra på Söndagar, ska packa och tänka på att ta med mig kläder för en vecka, städa hela rummet och ja så ser min söndag ut. Grönan nästa tisdag, how nice? Nja ganska mycket! Tänkte filma när jag åker frittfall, haha har en grej man sätter fast kameran i ett snöre och blablabla / care. Men har fart från Krokek till självaste city, ska vara där i en vecka nu. Har massa roligt planerat, men inget ni behöver veta ... än. Det får ni veta senare i veckan ;-). Kan ersänna att det har blivit en drog att blogga, eller inte en drog utan mer som en vana. För mig är att förlora en läsare som att förlora hundra. För mig är alla som läser bloggen viktiga, japp så är det. Fick hårfärg idag av min pappa & låtsasmamma (Y). Blir mörkhårig till imorgon, gr8! Tvn kallar på mig, CIAO!

HAHAHA, och du kallar mig osmidig Lowe? xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÅKER DAGEN INNAN DIG, FETT MED NICE. DÅ BEHÖVER VI INTE SAKNA VARANDRA.



btw, du är osmidig. det var ditt fel att jag rammla alltså så är det du som är osmidig. (L)

2010-07-25 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0