Dagen med Celina plus vecko planering



Hej gullungar!
Ser ni att jag gjort om allt på bloggen? Min snälla kusse hjälpte mig. Haha, eller hon var som ett stöd när jag fattade 0 ;-) Men jag har träffat henne idag, vi har minglat runt och snackat i telefon. Ae, vi har haft det as nice. Och vi ska till stockholm den 3;e augusti. G-R-Ö-N-A-L-U-N-D är ordet! Nice som fan, eller vad säger ni? :-D Har hela veckan fullbokad nu faktist;
Tisdag: Drar och fixar en antenn till min tv, för det gick sönder idag..
Onsdag: Drar med Becka till himpan och solar.
Torsdag: Träaffar Sofie!
Fredag: Ser på bio (Eclipse) med Celina.
Lördag: Hittar på något..
Lång inlägg ja! Men det gillas, eller hur? ;-)
LATER
'
Söt bild från idag i en hiss!

Kommentarer
Postat av: celina

haha, alltid lika sexiga.. ;)

2010-07-06 @ 11:29:49
URL: http://celinabiebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0