<3

Fan vad vi har kämpat för att få tillbaka det vi hade. Ingen såg någoting, bara vi visste att något var fel mellan oss. Du hade varit min bästavän i ett och ett halvt år när alla på lärare på skolan försökte skilja på oss. Det gick som dom planerade, både du och jag åkte ifrån varande. Tillslut fanns det nästan inget kvar, bara ett hopp om att allt skulle bli vanligt igen. Jag hade det sjukt hårt, för jag hade ingen kvar. Skolan slutade och vi gick ut 7:an, tillslut hade vi ingen som hackade på oss, allt var utan att vi tänkt på det normalt igen. Det var samma gammla vi. Jag har nu fattat att utan dig är jag ingeting, och det är du som gör mig hel igen efter allt som händer.
Råssla skolan kan ta sig någon stans, ni kommer aldrig lyckas igen.


Skapligt gammal, men vem bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw älskar dig gömman <3

det kommer inte hända igen. <3

2010-07-09 @ 17:25:14
URL: http://elsasabine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0