2010 TESTET

OM DIG
1. Namn - Ida Astrid Julia Holmlund
2. Bor - Ektorp/Kolmården
3. Syskon -  2 systrar & 2 bröder
4. Ålder -  Mer än 14 och ett halft
5. Född - 7 Januari 1996
6 Ögonfärg - Blå/grön

7. Längd - 1,65
8. Sko storlek - 39
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Stenbock
11. Hårfärg - Mörkbrun

12. Födelseort - Norrköping

DAGENS..
1. Låt - Love is my drug
2. Saknad - Många :(
Finns mer, men har inte bild på alla.
3. Kläder -  Adidas, linne och jeans
4. Smink - Inget
5. Underkläder - trosor & bh
6. Mat - Glass
7. Köp - Inget
8. Göra sen - Mer bloggande och tv
9. Godis - Inget
10. Pinsammaste - Inget speciellt

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Älskart, ah eller nae
2. Tycker du om godis - Inte så mycket
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Beror på, mest 1
4.Äter du oftast nyttig mat - Senate tiden har jag gjort det eftersom vi inte haft nått kök hemma
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Benen
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Ja
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Nej

12. Du tycker att du själv är smart -  Haha, lite faktist
13. Vad är det sämsta hos dig - När jag blir arg blir jag sjukt arg
14. Vad är det bästa hos dig - Man kan lita på mig
15. Har du bra självförtroende - Skapligt :)
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Mellan 0-12 timmar om dagen
17. Du tycker om att vara med killar - Dö nice
18. Känner du dina grannar - Ja
19. Vad har du för färg på dina underkläder idag - ROSA
20. Använder du BH varje dag - Men ja ? xD
21. Svär du ofta - Ja
22. Gillar du skolan - Nej
23. Har du någon gång skolkat - Ja
24. Spelar du något instrument - Gitarr men självlärd
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, dans och massa
27. Har du några tatueringar - Nej
28. Har du några piercningar - Öronen och näsan min!

29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Många ^^
30. Tycker du om djur - Jadå :)

BRUKAR DU...
1. Sova - Annars skulle jag inte leva
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Röka - Nej
4. Snusa - Fyfan nej
5. Dricka - Händer väl
6. Skada dig - Inte med vilje
7. Klä dig i svart - Inte på sommaren

I vintras
8. Hata folk - Nejdå
9. Lita på folk - Dom jag är nära
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar - Händer väl
13. Gå i kyrkan - Nej
14. Ljuga -  Nej
15. Vilja dö - Nej

NÄR...
1. Åt du senast - Typ 3 timmar sen
2. Läste du ut en bok senast - Ojojoj, typ i 6an 
3. Köpte du något senast - För några dagar sen
4. Svor du senast - Idag
5. Sjöng du senast - Idag
6. Klagade du senast - Idag
7. Klantade du dig senast - Idag

HAR DU...
1. För många vänner - Kan man ha för många?
2. Förföljelsemani - OCH DET ÄR?!
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej
4. Skadat någon - Haha, ja
5. Färgat håret - Ja
6. Några piercnings - Ja, redan frågat?
7. Några tatueringar - Nej, redan frågat?
8. Egen dator - Ja
9. Gjort bort dig rejält - Ja

ÄR DU...
1. Snäll - As snäll
2. Snygg -  Tycker jag inte
3. Söt - Tycker jag inte
4. Lång - Tycker jag faktist inte
5. Kort - Inte lång och inte kort
6. Klantig - Ja
7. Tönt - Nej
8. Tjock - Ja

Tjock
9. Smal - Nej
10. Romantisk - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0