Lite random snack..

Tingeling tingeling come on baby shake the thing...
No life.. vet! Men jag har en inflamation i ryggen eller nått, har ont som fan. Min rygg kommer dö imorgon på Grönalund, uch. Men det är fett värt iallafall! Ska försöka "sova" tidigt, men kommer jag aldrig lyckas med så jag sover i bilen. Ska till Korsholma nästa vecka föresten, men datorn hänger med såklart! Blir kanske några dagar, beror på hur vädret blir... Hur nice som helst att ha mobiltbredbant hos både mamma & pappa, love it! Men back in business, kollar på The x-effect nu. Känns hur skönt som helst att håret är ny tvättat tills imorgon! Blir nu att sitta med mobilen och smsa som för övrigt är urladdad, måste hämta laddaren. Blir att dunka musik till Stockholm imorgon, hellyeah! Aya later!

ClassiQ-Ett liv utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0