TEST

ALLA TJEJER, SKA
GÖRA TESTET!

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT,
DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:

Är du kär just nu? Nej
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Till peddon
Vem kramade du senast? - Oj vet inte, kramat många idag :D
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Men det är klart fast naae
SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Kommer inte ihåg
Har du bra betyg? - Om jag hade betyg skulle dom vara skapliga :)
Har du fått göra om ett prov någongång? - 1 gång
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja
Sköter du dej i skolan? - Har inte gjort det i 7:an men jag ska göra det nu i 8:an
Har du tuggat tuggummi under lektion? Jupp ibalnd
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Ja
FAMILJ:
Hur många är ni i din familj ?  Har 2 och det är 5 i båda så 10 ? ;)
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Japp
Har skrikit och slagit din mamma? - Inte slagit, men skrikit när vi är osams. Inget jag är stolt över.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Hahahah, ah när jag kom hem från augustifesten...
Har kallat någon i din familj för fitta,hora,diva, idiot, cp, osv?  Brukar kalla min mamma för pucko på skojj :o
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Klart

VÄNNER:
Du har vänner? - Men jaa
Du brukar vara med? - Dom jag vill vara med :)
Vem/vilka var du med sist? - Rebecka
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Ja
Är det okej att ha kill-kompisar? - Nae det är inte tillåteeet. Men jaa
Har du pussat någon av dina kompisar? -  Många av dom :)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Men om jag vill döda någon är väll det inte min vän?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Ja...

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? Nästan
Putar med läpparna på kort? - Kolla? ;)
Tar kort på dina bröst? - Fast nae
Använder foundation på läpparna? - Nej
Super dej packad varje helg? Nej
Du har kysst en tjej? - Jupp
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Vafan är fjortis frisyr då? Plattar gör väll jag om jag vill? Är inte fjortis för det.
Ditt hår e knallblont? - Nej
ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? - Helgen
Vem bjöd dej på alkohol? Tjenare, är du här ofta eller?
Brukar du dricka alkohol? - Ibaland
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - Funkar, finns godare saker.. ;)


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Idag
När grät du senast? - När jag kom hem i helgen & mådde piss!
Vem bråkade du senast med? Vet inte
Du har blivit våldtagen? - Nära inpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0