PLÅNKAN POLISEN BECKKAAAAA

Vad kan jag säga om gårdagen? KLOCKREN! Gick aldrig på Rix, umgicks med folk istället. Becka tappade sin plånka mitt bland folk fick panik och sprang.. Det kom en tjej fram till mig och sa att det var i polisbilen framför oss. Så jag ställer mig och skriker: PLÅNKAN POLISEN BECKKAAAAA!!!! Haha, så vi sprang till snuten och fick den igen. Sen var det vi snackade om hela kvällen. Kollade även på fina raketer haha! Men det var det, den dagen över och en dag närmare måndag som är stämplad med SKOLA. Uch.. Nu ska hag fixa äta och sen fixa mig för att gå ut! Puss :D

*Egenvärld*

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Så lite så Ida sötnos <3

2010-08-20 @ 19:36:47
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0