Planer för imorgon/nästa vecka.



Dagens känsla..
Planerna för imorgon är att träffa Lowe och sen dra till pappa några dagar. Men vet ni vad? Nästa vecka är fullbokad för min del! Japp! Åker nog till mamma igen på måndag eller tisdag sen drar familjen till älskade Norrköpingsskärgård i några dagar. Dagen efter vi kommit hem drar mamma och jag till Stockholm, åhh älskar Stockholm!! Vi ska gå på Cosmonova, shoppa & så gå på ett museum. Ni kanske inte visste det men jag älskar historia. Därav att jag ska till ett museum. Haha, det visste ni inte va? ;) ae men jag funderar på att mobilblogga lite från stockholm och så. Men vet inte hur man gör, kan någon förklara? Det var väl allt jag hade att säga, kommer bli en as nice vecka. Hoppas bara på bra väder till skärgården..! L A T E R O

Kommentarer
Postat av: Simon Massi

Hoppas du har det bra :) <3<3

2010-08-12 @ 19:41:44
Postat av: Simon Massi

Hoppas du har det bra :) <3<3 likadan som mig Historia och matte FTW <3<3 =)

2010-08-12 @ 19:43:17
Postat av: Simon Massi

ojsaan. råka lägga texten 2 gånger XD <3

2010-08-12 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0