Nu såhär på 12 snåret..

Tänker jag på hur jag ska kunna sova? För jag vaknade vid 1 idag av att en viss person bombade sms... hmm, vem kan det vara? Nae nu ska jag inte vara som en viss bloggerska, hmm.. Haha, humor.. humor vare ja. På tal om humor tycker jag att det är kul när folk slår sig eller typ Dirty sanchez, haha. Men ska upp halv 9 imorgon, vi ska åka 9 vare tror jag. Min & Tessans packning består av:
BULLAR
CHIPS
MACKA
ÄPPEL FESTIS
KAMERA
HANDSFREE
MOBIL (hallå?)
OCH sen vare det viktigaste av allt BATTERIER
Vill ju visa er lite bilder från åken, haha! Men jag kommer släppa en bildbomb imorogn när jag kommer hem eller i övermorgon. Ett inlägg för mig tar ca 10 minuter att skriva med tv tittar paus. Men nu är klockan 23:58, har 2 minuter på mig att skriva något provecerande. Jo juste, augusti festen snart, yey! Vet inte vem jag ska gå med, eller jo. Men det är komplicerat. EN MINUT KVAR. Vill bara hälsa er god kväll och att jag är en nolifer som skriver detta inlägg, men jag tror jag sak publicera det nu innan det blir värre. Så vi hörs om en liten stund! Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0