Lyckad dag!

Hej på er! Förlåt för jag bloggat dåligt.. :(
Har som sagt varit på Augustfesten idag med Becka & Linda, 2 helt underbara människor! Vi strosa mest runt och hade allmänt roligt. Men Becka fick MIGRÄN så hon drog.. Linda och jag åkte karuseller och åt på donken, in där kommer Linda, Becka & Ellen. Mina gullungar! Sen åkte Linda, jag var helt ensam. Då kom min räddare Becka! Vi satt och snackade lite skit. Lyckad dag måste jag säga!
Nu ska jag kolla på film och knarka halstabletter, illa..
Men först slänger jag in två bilder från dagen! ;)


Helst kan ni igga bilden. Före första ser man inte normal ut utan lugg (hade dragit upp glajorna), före andra ser mina bröst ut att inte må så bra. Haha. Men ville visa hur söt min Linda är! Tyvärr fick man ingen bild på Becka eller jo men den var jag tvungen att radera enligt henne... ;)
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

haha klockren dag! :D <3

lånar sista bilden om det är okej ? :D

2010-08-18 @ 22:52:42
URL: http://linndajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0