Lite snack om allt möjlig... xD


Ingen kan fatta hur nice soffan var! Jag somnade as tidigt, eller för mig är 2 tidigt. Tyvärr hade jag nästan ingen täckning på min mobil heller, sug. Följde nyss Janina till en kompis, största uppförsbacken dit. Höll på att dö, min kondis plus en backe är nada. Har stor lust att åka till grönan nu! Jag är så j*vla taggad just nu, men när jag kommer dit kommer det va " asså jag orkar inte åka det och det". Vilka är det då? Jo det är extrem, frittfall & insane. Men frittfall måste jag ju åka, extrem sätter jag mig ALDRIG i igen efter att hängt upp och ner och tjutit. Fråga Saga, hon såg allt.. & insane kanske jag åkter. Får se, resten åker jag helt klart! :D Ska hem vid kvart över 3, har all tid att blogga. Orkar inte göra något idag, så jävla sliten efter allt den här vecka. Just nu sitter jag i MIN soffa och lyssnar på Manian-Loco, så klockren. Tryck på länken för att lyssna. Har inget mer att säga, så vi hörs snart! Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0