Imorgon börjar jag åttan..

Hej mina underbara bloggläsare!
Igår träffade jag Becka. Vi gick på resturang eller jag drack vatten, haha. Efter det drog vi och kollade på raketerna med Max och nån några mer. Sen gick vi med dom igenom stan lite. Kom hem lite senare vid unnifär halv 12 och käkade sen somnade jag. Vaknade vid 1 av att jag kollade på klockan och trodde inte jag var hemma. Haha, då jag reser mig fort som fan och sen fattade jag att jag var hemma.. Ah så seg kan man va ibland.. Nu sitter jag och kollar på nått matprogram, inte kul men vad gör man? Söndag och sista dagen i frihet. Fan. Orkar inte skolan. Man har ju inget speciellt att skriva om i bloggen heller, efter en skol-dag. "Hej på er idag var jag i skolan, hade det och det & det...". Hur kul är det att läsa det? Ae bloggar imorgon från skolan, peace! :D

Man måste kunna bjussa på sig själv också.
Känner mig ganska död efter allt i helgen. Nu blir det nya tag och ladda upp batterierna för imorgon börjar jag åttan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0