Hela jag är förändrad

Glömde!
Kommer tjata nu i en vekcka, haha. Nej men har ju mycket mer än 4 läsare? ;)
Det är ju bara att skriva en kommentar. Klicka HÄR för att vara med och tävla om titeln Veckans blogg.

Början av sommarlovet. Värsta fjortis som bara brydde sig om sig själv och om utséendet. Hade 123 kilo brunkräm, men nuu.

Okej ni kanske inte ser någon skilnad men jag gör. Hela jag är förädrad, till nått posetivt! Jag är stolt över att jag är mig själv. Förut var jag högljud och skulle synas & höras. Sket i skolan och skolkade var och varannan dag.. Åt helvete med den Ida och välkommen raka motsatsen till den gammla Ida!

Kommentarer
Postat av: sofie

så jävla rätt inställning ida, bra gumman! missu

2010-08-24 @ 21:08:42
URL: http://sofiejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0