Godmorgon! Tror dom flesta är vakna och p...

Godmorgon! Tror dom flesta är vakna och pigga.. Precis som jag dådå! Men jag har precis gått av bussen vid resecentrum och ska nu vänta på min underbara buss till Krokek! ;)har ju skolfoto idag, satsar på jensshorta, vitt linne och glansiga leggings om inte min kära vän Lowe har något bättre att erbjuda :D men hur låter det låter ni? + en massa smycken till det dådå. Nu ska jag vänta i en kvart på buss fan, kul.. Bloggar mer från skolan senare. Puss på er och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: johanna

åh tack snälla du :D

okej, men hoppas du är piggare idag då :) hihi. jo här är det bara bra! :D okej.

2010-08-24 @ 09:47:51
URL: http://jmok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0