Duktigt att faila i en soffa


Jag kan nått som inte du kan jag kan faila i en soffa nananananaaa. Men fyfan vad kul vi hade
Älskade chilli :love:
Duchade nyss och kollar nu nyheterna, haha. Min handsfree är i skolan och det är inte kul :( Var i skolan idag, skolfotaot gick inte bra ser ut som fan.. Det ända vi gjorde var att måla en tavla. Eller det gjorde jag, Lowe o Jennifer.  Efter skolan var jag på stan med Ebba ett tag och se var jag o provat min klänning idag till bröloppet på lördag. Sitter as bra vet ni ;) sen var jag med pappa & Tessan på haacheby. Hittade en kofta som pappa ska köpa till min imorgon, ett halsband o örhängen som jag ska ha på bröloppet. Nu ska jag kolla på nyheterna, kamma o platta löshåret.  Så puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0